23.5.12

Mendukung Aku.

Terlalu lama tidak ku belai blog aku ini.

Maaflah.Terlalu sebuk menjalankan tanggungjawab sebagai anak; membalas budi dengan menadahkan kejayaan diri nanti.

Walaupun kredit yang aku ambil sem ini tidaklah sebanyak kredit top-up yang telah aku belanjakan, namun skala impaknya lebih kuat dan menyakinkan daripada impak kala SOS topup maxis boleh digunakan kala diperlukan.Cuma caj Rm 2.50 Saja. (Amboi)

Hari ini, Aku boleh menarik nafas lega setelah selesai pembentangan Projek Akhir untuk Media Pengimejan.Semua nya berjalan lancar.Aku di labelkan sebagai sangat berpontensi.Cukuplah membuatkan aku tersengih menampak gigi tak rata ini.


Hayatilah gambar-gambar yang ditembak aku ini.Moga terkesan.









Peperiksaan akhir sem 2 pula bakal menjelma.

Doakan yang terbaik ya?




Terima Kasih kerana selalu mendukung aku :)

No comments: