6.6.12

100PLUS Video Commercial.



Akhirnya , aku release-kan juga video komersial untuk subjek Evolusi Pengiklanan.
Alhamdulillah, mendapat tindak balas yang sangat positive dari lecturer aku, En. Affendi B. A Rahmat.Syukur.

Banyak perkara yang terpaksa ditempuh, disahut, dihadapi (aku dah kehilangan perkataan) sepanjang penghasilan video berdurasi 1 minit lebih ini.

Tak apalah.Aku tetap syukur.Sekurangnya ia mendidik aku untuk menjadi manusia yang lebih bertambah mutu.


Banyak benda aku belaja.Komposisi, Camera angle, Penggunaan kamera. Managing. Bagaimana untuk berurusan dengan manusia. Berurusan dengan masa. Berurusan dengan tempat dan banyak lagi.

Ilmu.

Dan semestinya lebih banyak kekurangan yang perlu di baiki.InsyaAllah bila diberi peluang nanti.

Terima Kasih kepada mereka yang terlibat dalam pembikinan video ini.You means a world to me.

Tungu markah la pasni ape ceritanya.haha



No comments: