8.6.12

Dont you know who you are?

Aih.

Agak kepelik-kan.Mana member-member blogging aku ni.Semua sudah senyap.Semua dah malas nak berkata.Hendak berkata tapi lebih senang luah di Fb.Boleh meraih "LIKE".

Mungkin juga semakin sebuk dengan jadual.Sama juga dengan aku.Tapi aku cuba juga tetap menulis walaupun sedikit.Menyampaikan apa yang aku rasa dengan lebih ulit bahasa.Ingat dalam realiti aku akan cakap macam ni?Tentulah tak.Nampak lawak.Blogging ini cuma landasan aku supaya aku boleh ugut diri aku untuk lebih berdaya kreatif.Berkongsi.

Mungkin blog aku ini-lah antara wasiat termahal yang akan aku tinggalkan bila aku dah tiada nanti.haha

Memacam aku tulis dalam blog aku ini.Apa yang aku rasa.Apa yang aku fikir.Apa yang aku nilai.Apa yang aku nampak.


Sedikit sebanyak boleh membuatkan kalian "nampak" juga.

Percayalah,cakap kosong ini telah banyak membentuk aku :)



Have a good life peoples!




Ahad ini,insyaAllah.


No comments: