6.11.17

Peratus. Part 2

Jadi, pada suatu malam company aku adakan "Reseller Gathering Dinner" dekat Noble Banquet, KL.
Dimana aku dah sedia maklum tempat ni menghidangkan makanan yang non-halal dan arak. Sebab tetamu yang dijemput keseluruhan purata memang 99.99% memang bukan Islam.

Aku la yang 0.1% tu. Serius.

Tapi colleagues aku bagus, diorang concern pasal aku nak makan apa. Jadi diorang tapaukan aku nasi bungkus lauk ayam kari. Cuma kari bukan favourite aku. Jadi aku simpan dulu nanti ada mood baru makan. (Memilih, buruk betul perangai)

So masa event berjalan, para tetamu pun enjoy dinner diorang, seorang dari colleague datang dan tegur aku bila dia perasan aku melepet jauh dari dinner hall dan tak menjamah apa-apa.

Ah Kit : "Affi, apa pasal you tak makan?"

Aku : "I mana boleh makan, I 200% halal (Sila rujuk post sebelum ini)"

Ah Kit : "Tapi udara dekat sini sudah 200% haram leh? You sedut juga"

Aku : *Terkedu

Ini win. Aku tak mampu membalas servis. Dia dah smash padu ke muka aku.


Murung aku jap. 


Lebih kurang macam ni lah gak aku jadinya.


No comments: